10 май 2016 г.

Бебешко

Не са много хората в живота ми, направили толкова много за мен, че наистина да не зная как да им се отблагодаря. Понякога тези добрини са били насочени към мен, но още по-ценно е било, когато са насочени към децата ми. Едно такова момиче се появи в живота ми преди много години, подготви безупречно голямата ми дъщеря по математика за кандидатстване в гимназия, а от няколко години се бори и с разсеяността на малката ми дъщеря. Успява да амбицира и двете без излишни драми, да "смели" и предаде трудната материя с търпение и упорство. Много пъти в годините ѝ се е налагало да влиза в ролята на психолог и изповедник, да бъде и строга, и мила, без да губи уважението на децата ми.
Когато разбрах, че това мило момиче ще става мама за втори път не само бях истински щастлива за нея и прекрасното ѝ семейство, но и съзрях отдавна чаканата възможност и аз да направя нещо за нея. Когато преди няколко месеца разбрах, че бебенцето е момченце, започнах да планирам нещата, които ще направя. По случайност попаднах на една невероятна кутия за памперси, която с извитите си, ретро линии тотално промени концепцията ми. Намерих в нета българска фирма, която произвежда предмети от МДФ, свързах се с тях и поръчах кутия в подобен стил, с размери, подходящи за моя проект. Ето какво се получи:





Идеята да направя кутията по индивидуална поръчка беше да отговори напълно на моите лични предпочитания - да има 2 нива - едно подвижно (за албумчето)...


... и едно с прегради, за кутийките за съкровищата:


Преди месец, когато започнах да работя по този проект, името на бебенцето щеше да е друго, та след като се роди, в движение се наложи да сменя табелките. Реших, че като носиш името "Георги", трябва да има и конче, за това избрах Bronco Billy на Мо:





Когато започнах да работя по кутията за памперси се замислих, че няма как стерилните пелени да се опират в някаква токсична или ацетонова боя. Разрових нета и намерих акрилна боя на спрей, която е водноразтворима и подходяща за оцветяване на детски играчки. Имаше си и екстра - вместо острата ацетонова миризма, тази мирише на ванилия :)




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 коментара:

  1. Fantastic album and decoration. Your image is super ,super colored.

    Marjeta

    ОтговорИзтриване
  2. I came for Mo's blog hop but when I saw your beautiful work I had to see more and join your list and emails. I need to learn so much from you. You are awesome and I love your work. Thank you for your blog and sharing your awesome work.

    ОтговорИзтриване

01 09 10