17 декември 2014 г.

Яслата

По принцип не си падам по библейските сцени в коледните картички, насочена съм към по-комерсиалните представи за празника, но днес искам да направя едно изключение, предизвикано от един печат на Мо, който истински ме вдъхнови - In the Manger. Реших да направя днешната картичка напълно натурална - от крафт картон, с елементи от същия материал, с хартия с дървен десен и с картинка оцветена с моливи... напълно естествена и близка да сказанието. Ето какво се получи:






------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9 коментара:

  1. Wow, stunning coloring!! Love the dark shadow around the image!!

    ОтговорИзтриване
  2. Вълшебно!!! С каквото и да оцветяваш маркери,моливи ,резултата винаги е приказен.Много ще се радвам ако покажеш твоят начин на оцветяване с моливи,сигурна съм че и на много други ще бъде интересно.Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стела, благодаря ти, но това е едва втората ми картинка, оцветена с моливи. Мисля, че ще мине дооооста време, преди да овладея техниката дотам, че да ми хрумне мисълта да показвам моя начин :)

      Изтриване
  3. OMG! This is gorgeous! Your coloring is absolutely stunning! love it! Hugs, Ivonne

    ОтговорИзтриване
  4. It's wonderful!! I pin it on Xmas folder ;-)
    Have a great holidays.
    xoxoxo Eulalia

    ОтговорИзтриване
  5. Може и да не си падаш по библейски сцени, ама картичката ти е чудна! :)

    ОтговорИзтриване
  6. It is so breath taking...wish I had half your talent....very beautiful

    ОтговорИзтриване

01 09 10